Trendy, témata a novinky,
které ovlivňují váš business.
Novinky ze světa placené reklamy. Vše ohledně systémů Google Ads, Sklik, srovnávačů a dalších naleznete zde.
Rubrika obsahuje 5 článků
Články a aktuality z oblasti SEO - optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
Rubrika obsahuje 9 článků
Jak efektivně propagovat produkty, zviditelnit brand a navazovat kontakty na sociálních sítích.
Rubrika obsahuje 14 článků
Trendy, témata a novinky z digitálního světa, které mohou pozitivně ovlivnit Váš business.
Rubrika obsahuje 7 článků
Zjistěte, jakými způsoby vylepšit uživatelskou zkušenost webových stránek a navýšit počet konverzí.
Rubrika obsahuje 1 článek
Pomůžeme Vám zjistit, co se na Vašich webových stránkách děje a jak web na základě dat optimalizovat.
Rubrika obsahuje 0 článků
15. 12. 2020
Rok ve znamení pandemie se blíží ke konci, a tak je již načase přijmout fakt, že se svět nenávratně změnil. Tím nechceme vykreslovat apokalyptické scénáře s nezastavitelným virem, ale spíše poukázat na skutečnost, že myšlení a chování spotřebitelů i podnikatelů prošlo razantní změnou. Jakou? Ani jedna strana už nechce čekat na něco, co možná ani […]
19. 10. 2020
Je říjen a značka, která ještě s marketingovými přípravami na Vánoce nezačala, by už určitě neměla dál otálet. Vánoční nákupní horečka totiž řádí již od září a vrcholí v prosinci. Ve světě e-commerce je to navíc velmi znát. Nepodceňujte proto tvorbu online marketingových kampaní. A jak na to? To se dozvíte dále v našem článku. […]
1. 9. 2020
Online prostředí je často velmi zrádná voda plná nečekaných změn a konkurence, která nikdy nespí. Uplynulých několik měsíců bylo pro marketéry velkou zkouškou. Museli se ze dne na den přizpůsobit úplně nové situaci, která panovala kolem pandemie koronaviru. A ani nyní není jasné, jak se bude situace v online marketingu dále vyvíjet. Je ale téměř […]
22. 7. 2020
Digitální marketing prošel v posledních letech velkými změnami. Díky vynálezu umělé inteligence, personalizace či multimédií a dalších se služby online marketingu neustále rozvíjely. A jejich vývoj ještě určitě neskončil, jelikož lidé jsou tvorové zvědaví a vynalézaví. Mnoho z nás je orientováno spíše vizuálně tzn., že lépe a rychleji porozumíme tomu, co vidíme, než tomu, co […]
22. 6. 2020
Archetypy pro nás mají důležitý význam, a to nejen v marketingu. Jsou to dobře známé modely, které se nachází v mnoha příbězích a mýtech. Archetypem je například Prospero, Popelka nebo Don Quijote. Některé z nich se navzájem také doplňují (Romeo a Julie). Jak je to ale s využitím takovýchto archetypů v marketingu? Marketing a archetypy […]
15. 6. 2020
Persony jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů, který určuje jestli obchod bude úspěšný nebo nikoliv. Díky vytvoření person si velmi ulehčíte práci s texty, obrázky či videi. Persony můžete využívat ne jen v marketingovém oddělení, ale také v oddělení péče o zákazníky, v obchodním oddělení a dalších. Pojďme si tedy říci, co to persona je a proč […]
29. 5. 2020
Je to už více jak dva měsíce od vypuknutí pandemie koronaviru. Jelikož se svět měnil z hodiny na hodinu, všichni online marketéři se museli dobrovolně nebo i nedobrovolně zapojit do koronavirové komunikace. Lidé už však nyní od sociálních sítí očekávají něco jiného než témata týkající se pouze pandemie koronaviru. Je třeba se posunout dál Po […]
13. 5. 2020
Kdybychom před měsícem či dvěma někomu řekli, že se velká část ekonomiky téměř zastaví, mnozí by si asi jen nevěřícně klepali na čelo. Ale člověk míní a život mění. Celý svět zasáhla pandemie koronaviru a vše se změnilo. Některým odvětvím tato krize možná i prospěla, na jiné však dopadla velmi tvrdě. Pojďme se podívat na […]