Blog

Trendy, témata a novinky,
které ovlivňují váš business.

Rubriky

PPC

Novinky ze světa placené reklamy. Vše ohledně systémů Google Ads, Sklik, srovnávačů a dalších naleznete zde.
Rubrika obsahuje 5 článků

SEO

Články a aktuality z oblasti SEO - optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
Rubrika obsahuje 5 článků

Sociální sítě

Jak efektivně propagovat produkty, zviditelnit brand a navazovat kontakty na sociálních sítích.
Rubrika obsahuje 0 článků

Trendy

Trendy, témata a novinky z digitálního světa, které mohou pozitivně ovlivnit Váš business.
Rubrika obsahuje 1 článek

UX, CRO

Zjistěte, jakými způsoby vylepšit uživatelskou zkušenost webových stránek a navýšit počet konverzí.
Rubrika obsahuje 1 článek

Webová analytika

Pomůžeme Vám zjistit, co se na Vašich webových stránkách děje a jak web na základě dat optimalizovat.
Rubrika obsahuje 0 článků

Články

Logo Google

Nové pokyny společnosti Google pro vytváření odkazů

18. 9. 2019

V případě, že vám to uniklo, Google mění pravidla pro vytváření odkazů . Bývalo to tak, že když na vás lidé odkazují, odkaz mohl být buď odkazem dofollow, nebo nofollow. Téměř před 15 lety byl atribut nofollow zaveden jako prostředek k boji proti komentářovému spamu. Tento atribut se rychle stal metodou, kterou společnost Google doporučuje pro označování […]

Persony

Jak prodat cokoli aneb persony v praxi

20. 8. 2019

Za dobu mé praxe zjišťuji stále častěji, že prodat se dá naprosto cokoli – kámen, strom, zmrzlina za 600 tisíc korun, čistý vzduch či pivo v prášku. Můj syn je například obchodník tělem i duší. Dva příklady za všechny: Když byl se školou u moře v Chorvatsku, dostávali ke snídani jablka. Těmi samozřejmě všichni pohrdli […]

content marketing

Jak vytvořit lepší obsah, než má konkurence

30. 7. 2019

Úspěšné organizace chápou, že účinná strategie obsahového marketingu je jedním z klíčů k překonání jejich konkurence. Konkurence je dobrá věc. Pokud proti vám soupeří spousta webů o místo na první stránce výsledků vyhledávání na Google, znamená to, že daný vyhledávací dotaz má potenciál generovat spoustu peněz. Pokud víte, jak vytvořit efektivní obsah a vytvořit relevantní […]

mýty a pověry v SEO

Mýty a pověry v SEO – on-page faktory

24. 7. 2019

Google nikdy nikomu svůj algoritmus pro hodnocení stránek neprozradí. Koluje tedy spousta špatných informací o tom, jak a co Google dělá, než vypíše výsledek vyhledávání. Skutečně spolehlivé informace z oblasti SEO nepocházejí z blogů a fór. Hledejte takové informace, které citují oficiální zdroje. Ty jsou v zásadě 3: Přihlášené patenty Prohlášení společnosti Google a jejich týmu Studie, […]

Obsahová síť Google

Obsahové kampaně – jak je využít a jaký mají přínos?

10. 7. 2019

Vyhledávací síť je stále jedním z nejlepších způsobů, jak podchytit záměr a potřeby uživatelů na internetu. Ale pokud lidé neví zhola nic o vaší firmě, službách a produktech, nebudou vás na Google vyhledávat. Jak tedy docílit toho, aby se o Vás svět dozvěděl? Jedno z řešení, které Vám může nejvíce pomoci, je inzerce v obsahové […]

Google v roce 2018 zamítnul 2,3 miliardy reklam a 1 milion reklamních účtů

31. 5. 2019

Podle reportu společnosti Google došlo v roce 2018 k zamítnutí celkem 2,3 miliardy reklam, které porušovaly zásady inzerce. Tedy téměř o miliardu méně než v roce 2017. Na druhou stranu, počet ukončených reklamních účtů se v minulém roce téměř zdvojnásobil, a to zejména díky využití technologie strojového učení, která je schopna tyto účty identifikovat a […]

SEOmaty

Jak SEOmaty rozdávají hodnocení, aneb máte lepší web než Seznam.cz?

16. 5. 2019

Myslel jsem si, že o seomatech už bylo řečeno a napsáno tolik, že nemá smysl, aby vznikal další článek, který bude plivat na různé analyzátory, automatické kontroly webů a celou tu bandu seomatů. Nicméně stále se mi ozývají vyděšení zákazníci, kteří mi přeposílají maily od „odborníků“ s varováním, že jejich web má nízké hodnocení. V takových […]

Jak spolu souvisí PPC a design webu?

18. 4. 2019

Pokud jste ve světě PPC nováček, možná tolik neberete v potaz design webu, na který reklamní aktivity cílíte. Namísto toho se soustředíte na perfektně vyladěné reklamní kampaně, otextování inzerátů, nebo precizní měření konverzí. Konec konců, co má společného design webových stránek s výkonem PPC kampaní? Upřímně, docela dost. Nejedná se pouze o to, jak webové […]