Blog

Trendy, témata a novinky,
které ovlivňují váš business.

Rubriky

PPC

Novinky ze světa placené reklamy. Vše ohledně systémů Google Ads, Sklik, srovnávačů a dalších naleznete zde.
Rubrika obsahuje 5 článků

SEO

Články a aktuality z oblasti SEO - optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
Rubrika obsahuje 5 článků

Sociální sítě

Jak efektivně propagovat produkty, zviditelnit brand a navazovat kontakty na sociálních sítích.
Rubrika obsahuje 4 články

Trendy

Trendy, témata a novinky z digitálního světa, které mohou pozitivně ovlivnit Váš business.
Rubrika obsahuje 1 článek

UX, CRO

Zjistěte, jakými způsoby vylepšit uživatelskou zkušenost webových stránek a navýšit počet konverzí.
Rubrika obsahuje 1 článek

Webová analytika

Pomůžeme Vám zjistit, co se na Vašich webových stránkách děje a jak web na základě dat optimalizovat.
Rubrika obsahuje 0 článků

Články

B2B marketing

Výhody marketingových strategií na sociálních sítích pro B2B

12. 11. 2019

Pokud čtete tento článek, asi dobře víte, co znamenají pojmy jako B2B nebo B2C. Možná jste i vy majitelem společnosti, která využívá jeden z těchto modelů. Ovšem jen pro pořádek, pojďme si oba pojmy ve zkratce představit. B2C – business to customer – označuje obchodní vztahy uskutečňované mezi obchodními společnostmi a koncovými zákazníky. B2B – […]

engagement

Jak podpořit engagement a zvýšit tak organický dosah

30. 10. 2019

Co je engagement a proč je vás důležitý Engagement – magické slůvko, které na nás v poslední době vyskakuje ze všech stran. Především pokud vlastníte business a prodej svých produktů nebo služeb se snažíte podporovat pomocí brandového facebookového profilu, není tento tajemný pojem něčím, co by bylo radno jen tak přehlížet. Rozhodně ne dlouho. Proč […]

engagement

5 trendů, které budou určovat budoucnost sociálních médií

22. 10. 2019

Co myslíte, kdybychom se mohli strojem času přesunout do zase ne tolik vzdálené budoucnosti, jak by tak asi mohl vypadat svět sociálních médií? Co bude stále stejné, co úplně jinak, co vylepšené k nepoznání? Pravdou zůstává, že tuto evoluci můžeme docela jednoduše předvídat. Mnoho trendů, které definují sféru sociálních médií již teď v roce 2019, […]

Selfie

Svět sociálních médií: 5 trendů, které definují rok 2019

9. 10. 2019

Svět sociálních médií prochází neustálou obměnou. Inovace a různé vychytávky vznikají každým dnem. Mnohé z nich si užijí svých patnáct minut slávy a vzápětí opět zmizí v propadlišti dějin.  Pak tu ovšem máme i takové inovace a vychytávky, které posunou marketingové strategie zase o malý krůček dál. Být aktuální a mít povědomí o nejnovějších úspěšných […]

Logo Google

Nové pokyny společnosti Google pro vytváření odkazů

18. 9. 2019

V případě, že vám to uniklo, Google mění pravidla pro vytváření odkazů . Bývalo to tak, že když na vás lidé odkazují, odkaz mohl být buď odkazem dofollow, nebo nofollow. Téměř před 15 lety byl atribut nofollow zaveden jako prostředek k boji proti komentářovému spamu. Tento atribut se rychle stal metodou, kterou společnost Google doporučuje pro označování […]

Persony

Jak prodat cokoli aneb persony v praxi

20. 8. 2019

Za dobu mé praxe zjišťuji stále častěji, že prodat se dá naprosto cokoli – kámen, strom, zmrzlina za 600 tisíc korun, čistý vzduch či pivo v prášku. Můj syn je například obchodník tělem i duší. Dva příklady za všechny: Když byl se školou u moře v Chorvatsku, dostávali ke snídani jablka. Těmi samozřejmě všichni pohrdli […]

content marketing

Jak vytvořit lepší obsah, než má konkurence

30. 7. 2019

Úspěšné organizace chápou, že účinná strategie obsahového marketingu je jedním z klíčů k překonání jejich konkurence. Konkurence je dobrá věc. Pokud proti vám soupeří spousta webů o místo na první stránce výsledků vyhledávání na Google, znamená to, že daný vyhledávací dotaz má potenciál generovat spoustu peněz. Pokud víte, jak vytvořit efektivní obsah a vytvořit relevantní […]

mýty a pověry v SEO

Mýty a pověry v SEO – on-page faktory

24. 7. 2019

Google nikdy nikomu svůj algoritmus pro hodnocení stránek neprozradí. Koluje tedy spousta špatných informací o tom, jak a co Google dělá, než vypíše výsledek vyhledávání. Skutečně spolehlivé informace z oblasti SEO nepocházejí z blogů a fór. Hledejte takové informace, které citují oficiální zdroje. Ty jsou v zásadě 3: Přihlášené patenty Prohlášení společnosti Google a jejich týmu Studie, […]