Blog

Trendy, témata a novinky,
které ovlivňují váš business.

Rubriky

PPC

Novinky ze světa placené reklamy. Vše ohledně systémů Google Ads, Sklik, srovnávačů a dalších naleznete zde.
Rubrika obsahuje 5 článků

SEO

Články a aktuality z oblasti SEO - optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
Rubrika obsahuje 9 článků

Sociální sítě

Jak efektivně propagovat produkty, zviditelnit brand a navazovat kontakty na sociálních sítích.
Rubrika obsahuje 14 článků

Trendy

Trendy, témata a novinky z digitálního světa, které mohou pozitivně ovlivnit Váš business.
Rubrika obsahuje 5 článků

UX, CRO

Zjistěte, jakými způsoby vylepšit uživatelskou zkušenost webových stránek a navýšit počet konverzí.
Rubrika obsahuje 1 článek

Webová analytika

Pomůžeme Vám zjistit, co se na Vašich webových stránkách děje a jak web na základě dat optimalizovat.
Rubrika obsahuje 0 článků

Články

palce nahoru

Online marketing – tipy, které fungují

1. 9. 2020

Online prostředí je často velmi zrádná voda plná nečekaných změn a konkurence, která nikdy nespí. Uplynulých několik měsíců bylo pro marketéry velkou zkouškou. Museli se ze dne na den přizpůsobit úplně nové situaci, která panovala kolem pandemie koronaviru. A ani nyní není jasné, jak se bude situace v online marketingu dále vyvíjet. Je ale téměř […]

Vizuální vyhledávání – nový trend v online marketingu

22. 7. 2020

Digitální marketing prošel v posledních letech velkými změnami. Díky vynálezu umělé inteligence, personalizace či multimédií a dalších se služby online marketingu neustále rozvíjely. A jejich vývoj ještě určitě neskončil, jelikož lidé jsou tvorové zvědaví a vynalézaví. Mnoho z nás je orientováno spíše vizuálně tzn., že lépe a rychleji porozumíme tomu, co vidíme, než tomu, co […]

archetypy

Archetypy v marketingu a jak je využít

22. 6. 2020

Archetypy pro nás mají důležitý význam, a to nejen v marketingu. Jsou to dobře známé modely, které se nachází v mnoha příbězích a mýtech. Archetypem je například Prospero, Popelka nebo Don Quijote. Některé z nich se navzájem také doplňují (Romeo a Julie). Jak je to ale s využitím takovýchto archetypů v marketingu?  Marketing a archetypy […]

persony

Persony jako nepostradatelná součást online světa

15. 6. 2020

Persony jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů, který určuje jestli obchod bude úspěšný nebo nikoliv. Díky vytvoření person si velmi ulehčíte práci s texty, obrázky či videi. Persony můžete využívat ne jen v marketingovém oddělení, ale také v oddělení péče o zákazníky, v obchodním oddělení a dalších. Pojďme si tedy říci, co to persona je a proč […]

komunikace na sociálních sítích

Jak na pokoronavirovou komunikaci na sociálních sítích

29. 5. 2020

Je to už více jak dva měsíce od vypuknutí pandemie koronaviru. Jelikož se svět měnil z hodiny na hodinu, všichni online marketéři se museli dobrovolně nebo i nedobrovolně zapojit do koronavirové komunikace. Lidé už však nyní od sociálních sítí očekávají něco jiného než témata týkající se pouze pandemie koronaviru. Je třeba se posunout dál Po […]

Prase s rouškou

Pandemie koronaviru ovlivnila mnoho odvětví, česká e-commerce roste

13. 5. 2020

Kdybychom před měsícem či dvěma někomu řekli, že se velká část ekonomiky téměř zastaví, mnozí by si asi jen nevěřícně klepali na čelo. Ale člověk míní a život mění. Celý svět zasáhla pandemie koronaviru a vše se změnilo. Některým odvětvím tato krize možná i prospěla, na jiné však dopadla velmi tvrdě. Pojďme se podívat na […]

Home Office

Doba pokoronavirová se blíží

28. 4. 2020

Nároky dnešní doby a okolností, ve kterých jsme se ocitli, nutí mnoho firem k vynalézavosti. Pravděpodobně ještě nikdy v historii se firmy nenacházely v tak extrémních podmínkách jako v době vládních omezení kvůli pandemii koronaviru. Zejména v oblasti služeb zažívají firmy nefalšovanou krizi. Zmiňme některé obory, instituce a podniky, které musely zavřít, nebo alespoň silně omezit provoz: Restaurace, jídelny a […]

Rouška na klávesnici

Sociální sítě v době pandemie

15. 4. 2020

Svět se přesunul do online prostředí V posledních několika týdnech by měli lidé trávit čas v bezpečí svého domova. Z tohoto důvodu věnují mnohem více času sociálním sítím, kde hledají informace o dění u nás i ve světě a také si zde krátí dlouhou chvíli.  Mnohé společnosti kvůli současné situaci mění pravidla a začínají fungovat […]